flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

  


У К Р А Ї Н А

Богунський    районний  суд    м. Житомира

 

Н А К А З   № 27 - АЗ

 

30.06.2015 р.                                                                        м. Житомир

 

 

«Про організацію проведення

перевірки відповідно до Закону України

"Про очищення влади" стосовно державних службовців»

Богунського районного суду м. Житомира» 

На виконання положень Закону України "Про очищення влади", Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" (далі Порядок), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 563 зі змінами та доповненнями внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 р. № 167,  "Деякі питання реалізації Закону України "Про очищення влади", Плану проведення перевірок відповідно до Закону України "Про очищення влади", затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 р. № 1025-р, Плану заходів Державної судової адміністрації України щодо реалізації Закону України «Про очищення влади», затвердженого наказом № 153 від 05.11.2014 року, - 

Н А К А З У Ю : 

1. Визначити 2 листопада 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", стосовно помічників суддів Богунського районного суду м. Житомира. 

2. Визначити 16 листопада 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" , головного спеціаліста з інформаційних технологій, консультантів, консультанта з кадрової роботи, старшого судового розпорядника, судових розпорядників, головного спеціаліста режимно-секретного органу Богунського районного суду м. Житомира.

3. Визначити 30 листопада 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади"  стосовно секретарів судових засідань Богунського районного суду м. Житомира. 

4. Визначити 7 грудня 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади"  стосовно старшого секретаря та секретарів Богунського районного суду м. Житомира. 

5. Відповідальним за проведення перевірки призначити консультанта з кадрової роботи Якусевич І.В.

      6. Державним службовцям апарату Богунського районного суду м. Житомира в десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати власноручно написану заяву про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади» (згідно додатків №№1,2 до наказу), про згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо них відповідно до цього Закону, а також копії документів, визначених п. 8 Порядку; 

         7. Консультанту з кадрової роботи Якусевич І.В.: 

1) у день видання цього наказу довести його до відома осіб, стосовно яких проводиться перевірка, у тому числі державних службовців, які відсутні на роботі (перебувають у всіх видах відпусток, тимчасової непрацездатності тощо); 

2) організувати прийняття від державних службовців Богунського районного суду м. Житомира документів, визначених в п. 6 цього наказу. 

3) протягом трьох днів після одержання відповідної заяви  забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті суду інформації про початок проходження перевірки державним службовцем апарату суду, копії його заяви та декларації (крім відомостей, що законом віднесені до інформації з обмеженим доступом); 

5. Головному спеціалісту з інформаційних технологій Панфілову О.М. розмістити текст цього наказу на офіційному веб-сайті суду. 

6. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

Керівник апарату суду                                                         О.В. Сокульська

 

 

 

 

Додаток № 1

до наказу керівника апарату

Богунського районного  суду м. Житомира

№ 27-АЗ від 30.06.2015 р.

 

Керівнику апарату

Богунського районного суду м.Житомира

Сокульській О.В.

 

посада державного службовця

Богунського районного суду м. Житомира

___________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

 

 

                                                                 ЗАЯВА

про проведення перевірки, передбаченої Законом України "Про очищення влади"

 

Я,_________________________________________________________________,

( прізвище, ім'я, по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю, що

заборони, передбачені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону, не

застосовуються щодо мене.

 

Надаю згоду на :

проходження перевірки ;

оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України "Про

очищення влади".

 

 

Додаток :  копії, засвідчені підписом консультанта з кадрової роботи і скріплені печаткою: сторінок паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації;

декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік;

документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків ( сторінки паспорта громадянина Україги – для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України).

 

"_____" ________ 2015 р. _____________

(підпис)

                                                  

ЗАЯВА ПИШЕТЬСЯ ВЛАСНОРУЧНО!

 

 

Додаток № 2

до наказу керівника апарату

Богунського районного  суду м. Житомира

№ 27-АЗ від 30.06.2015 р.

 

 

Керівнику апарату Богунського районного суду м. Житомира

Сокульській О.В.

 

посада державного службовця

Богунського районного суду м.Житомира

_______________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

 

 

ЗАЯВА

про проведення перевірки, передбаченої Законом України

"Про очищення влади"

 

 

 

 

Я, ____________________________________________________________,

                                                                      ( прізвище, ім'я, по батькові)

відповідно до статті 4 Закону України "Про очищення влади" повідомляю, що

заборони, визначені частиною ________________________________

(третьою/четвертою)

статті 1 Закону, застосовуються щодо мене.

____________________________________________________________________

(зазначається, критерій, на підставі якого застосовується заборона)

Надаю згоду на  оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог

Закону України "Про очищення влади".

 

 "_____" ________ 2015 р. _____________

(підпис)

   

ЗАЯВА ПИШЕТЬСЯ ВЛАСНОРУЧНО!

 

 

 

 

УКРАЇНА

ДЕРЖАВНА  СУДОВА  АДМІНІСТРАЦІЯ  УКРАЇНИ

ТЕРИТОРІАЛЬНЕ  УПРАВЛІННЯ  В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З   № 14

 30 червня 2015 року                                                                          м. Житомир                                                               

 

 

Про проведення перевірки достовірності

відомостей щодо застосування заборон,

передбачених Законом України

"Про очищення влади" до керівників апаратів

місцевих судів Житомирської області та їх заступників

 

             З метою реалізації Закону України "Про очищення влади", згідно з Порядком проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 563 та Планом проведення перевірок відповідно до Закону України "Про очищення влади", затвердженим розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 1025-р,

 

         НАКАЗУЮ:

 

1. Визначити 13 липня 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" (далі – перевірка), до керівників та заступників керівників апаратів наступних місцевих судів Житомирській області:

- Богунський районний суд м. Житомира;

- Корольовський районний суд м. Житомира;

- Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області;

- Коростенського міськрайонний суд Житомирської області;

- Новоград-Волинський міськрайонний суд Житомирської області;

- Андрушівський районний суд Житомирської області;

- Баранівський районний суд Житомирської області;

- Брусилівський районний суд Житомирської області;

- Володарсько-Волинський районний суд Житомирської області;

- Ємільчинський районний суд Житомирської області;

- Коростишівський районний суд Житомирської області.

 

2. Визначити 23 липня 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" (далі – перевірка), до керівників та заступників керівників апаратів наступних місцевих судів Житомирській області:

- Житомирський районний суд Житомирської області;

- Лугинський районний суд Житомирської області;

- Любарський районний суд Житомирської області;

- Малинський районний суд Житомирської області;

- Народицький районний суд Житомирської області;

- Овруцький районний суд Житомирської області;

- Олевський районний суд Житомирської області;

- Попільнянський районний суд Житомирської області;

- Радомишльський районний суд Житомирської області.

 

3. Визначити 04 серпня 2015 року днем початку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" (далі – перевірка), до керівників та заступників керівників апаратів наступних місцевих судів Житомирській області:

- Романівський районний суд Житомирської області;

- Ружинський районний суд Житомирської області;

- Червоноармійський районний суд Житомирської області;

- Черняхівський районний суд Житомирської області;

- Чуднівський районний суд Житомирської області;

- Житомирський окружний адміністративний суд;

- Господарський суд Житомирської області.

 

4. Відповідальним за проведення перевірки визначити сектор кадрової роботи територіального управління (Бабіченко Д. В., Назаренко Ж. Б.).

 

5. Сектору кадрової роботи:

5.1. Довести до відома осіб, стосовно яких проводиться перевірка, у тому числі працівників, які перебувають у всіх видах відпусток, тимчасово непрацездатні тощо, текст цього наказу.

5.2. Текст цього наказу розмістити на офіційному веб-сайті територіального управління.

 

6. Керівникам апаратів місцевих судів Житомирської області та їх заступникам в десятиденний строк з дня початку проведення перевірки подати до сектору кадрової роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області власноручно написану заяву про згоду на проходження перевірки, про те, що до них застосовуються або не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади" та оприлюднення відомостей щодо них відповідно до цього Закону, а також копію паспорта громадянина України з даними про прізвище, ім’я та по батькові, видачу паспорта та місце реєстрації, копію ідентифікаційного коду та копію трудової книжки, копію декларації про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік.

7. Сектору кадрової роботи спільно з сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій  протягом трьох днів після одержання відповідної заяви забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті територіального управління інформації про початок проходження перевірки особи, копії її заяви та декларації (крім відомостей, що віднесені Законом до інформації з обмеженим доступом).

8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

 

Начальник територіального

 

управління                                                                                                 В. В. Морей