flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією

 

У К Р А Ї Н А

 Богунський    районний  суд    м. Житомира

 Н А К А З  

 27.03.2017                                        м. Житомир                                            № 5-З

 

Про затвердження Положення про Комісію

з питань роботи із службовою інформацією

Богунського районного суду м. Житомира

 

Відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736, керуючись ст. 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 № 1402-VIII,

 

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Положення про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Богунського районного суду м. Житомира, що додається.

2. Головному спеціалісту (по роботі з персоналом) Якусевич І.В. довести цей наказ до членів Комісії з питань роботи із службовою інформацією Богунського районного суду м. Житомира не пізніше наступного робочого дня за днем видання цього наказу.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

  

Голова суду                                                                                         Н. А. Гулак

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ голови

Богунського районного суду

м. Житомира

від 13.03.2017 № 5-З

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Комісію з питань роботи із службовою інформацією Богунського районного суду м. Житомира

 

1. Комісія з питань роботи із службовою інформацією Богунського районного суду м. Житомира (далі – Комісія) утворюється відповідно до Типової інструкції про порядок обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 19.10.2016 № 736.

2. Комісія є постійно діючим органом Богунського районного суду м. Житомира.

3. У своїй діяльності Комісія керується Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно- правовими актами Міністерства юстиції України та іншими нормативними актами, наказами Богунського районного суду м. Житомира та цим положенням.

4. До складу Комісії, який затверджується головою Богунського районного суду м. Житомира, включаються працівники структурних підрозділів суду, в яких створюється службова інформація.

Головою Комісії призначається заступник голови Богунського районного суду м. Житомира, а секретарем – консультант Богунського районного суду м. Житомира.

5. Секретар Комісії за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить до відома структурних підрозділів Богунського районного суду м. Житомира та окремих осіб рішення Комісії, здійснює облік і складає звітність про проведену роботу, веде документацію Комісії та забезпечує її збереженість.

6. Завдання Комісії:

складення на підставі пропозицій структурних підрозділів Богунського районного суду м. Житомира та з урахуванням вимог законодавства переліку відомостей, що становлять службову інформацію (далі – Перелік відомостей), і подання його на затвердження голові Богунського районного суду м. Житомира;

перегляд документів з грифом «Для службового користування» з метою його підтвердження або скасування;

розгляд документів з грифом «Для службового користування» на предмет встановлення в них відомостей, що містять відкриту інформацію, яка може бути використана під час опрацювання запитів на публічну інформацію;

 розслідування на підставі рішення голови Богунського районного суду м. Житомира фактів втрати документів з грифом «Для службового користування» та розголошення службової інформації;

розгляд питання щодо присвоєння грифа «Для службового користування» документам, що містять службову інформацію, яка не передбачена Переліком відомостей, за поданням осіб, які підписують такий документ;

вивчення та проведення оцінки матеріалів, з якими планується ознайомити іноземців або які будуть їм передані.

7. Для виконання покладених на Комісію завдань їй надається право:

контролювати дотримання структурними підрозділами, окремими працівниками вимог щодо роботи з документами та іншими матеріальними носіями інформації, що містять службову інформацію;

вимагати від структурних підрозділів у випадках втрати документів з грифом «Для службового користування» розшуку зазначених документів та надання письмових пояснень;

заслуховувати на своїх засіданнях відповідних працівників про причини втрати документів з грифом «Для службового користування»;

надавати голові Богунського районного суду м. Житомира пропозиції щодо вдосконалення системи обліку, зберігання, використання, знищення та охорони службової інформації;

інформувати керівництво Богунського районного суду м. Житомира з питань, що входять до компетенції Комісії.

8. Засідання Комісії проводиться не рідше ніж один раз на рік і вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини складу її членів.

9. Рішення Комісії приймається більшістю голосів членів Комісії, присутніх на засіданні, оформляється протоколом, який підписують голова і секретар комісії, та набирає чинності з моменту затвердження протоколу засідання Комісії головою Богунського районного суду м. Житомира.

 

Керівник апарату суду                                                                   О.В. Сокульська